Agilitystevne i Lillehammer 12 & 13 juli -08

I helgen har Aragon og jeg kost oss hos Marianne i Vestre Gausdal. Vi har vært på Aglitystevne på Vingrom sammen med Nina og Liz, og Morten og Pondus. Marianne og Siri har også vært med som suport begge dager. Det var kjempehyggelig.

Aragon og jeg har gått 6 løp i løpet av to dager, 3 pr. dag. Det har vært dritmoro. Vi klarte alle 6 løp uten å diske. Hvorfor er jeg da ikke helt fornøyd??!! Jo han manglet det drivet jeg ønsker hos han. Jeg kjenner at jeg faktisk er mer fornøyd med et løp med disk når han har gått resten av løpet med super driv, enn jeg er når han fullfører og mangler det drivet og gleden jeg vet han kan prestere. Hmm! Her må det en mental ransakelse til, hos meg. Hva skal jeg fokusere på, hva skal jeg legge mest vekt på, og hva skal jeg trene på nå??? Jeg må få fram drivet og gleden han viser på trening fram også på konkureanser. Er det jeg som demper han? Hva kan jeg i såfall gjøre med det?  Kommer sikkerhet og gleden fram på konkuranser når vi får mer konkuransetrening? Her er det mange spørsmål jeg skal få svar på litt om litt. Noe vet jeg vel svaret på allerede, mens andre ting må jeg finne ut av.

Vertfall så fikk vi disse resultatene i helgen:

Plassering: 9, Premie: 3.   Plassreing: 6, Premie 0.    Plassreing: 9, Premie: 3.    Plassering: 4, Premie 2.    Lag: Disk begge dager på laget, men Aragon fullførte begge to.